Drömmaren

Mitt foto
Judge for yourselves.

torsdag 8 oktober 2009

Jag citerar mig själv:


Linus Lindkvist "för att tala i tungor: just nu känner jag samma känsla som när en jag kände väl for till ett land som ofta förknippas med Australien av dumma amerikaner. Och det gick ju bra."

Då är det alltså jobb i morgon, igen. Känns härligt att jag nu har börjat jobba så mycket, känns som om ledningen litar på en och att man är en uppskattad resurs. Dessutom innebär det att jag får mer peeengar!^^

Vad är då en kontingensteori? Jag vet. Jag tänker inte berätta för dig, dock.
:))

Jag är mest kall och frusen ikväll känner jag, blir nog en dusch nu och sen sova. Hoppas jag kan sova bara.

Hoppas du har tillräckligt mycket vett i huvet (räknar inte med det, med tanke på hur nykter du verkade innan) att inte ringa mig. För en kväll får du gärna glömma mig, såsom jag tänker glömma världen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar